Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Stanoviska k Územnímu plánu Liberec

Ing. Kateřina Jandlová

odborný zaměstnanec právního oddělení

  • 03. 02. 2023 12:57
  • 106/1999

Sdílet článek

Předmět žádosti: žadatel požadoval následující dokuemnty, které KÚ LK poskytl

  1. Stanovisko, které uplatnil Krajský úřad Libereckého kraje, odbor životního prostředí („KÚ LK OŽP“) jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování platného územního plánu Liberec, který schválilo zastupitelstvo města Liberec usnesením č. 72/2022 na svém zasedání konaném dne 24. února 2022 a který nabyl účinnosti 12. března 2022 („Územní plán“), a to ke konceptu Územního plánu, tedy ve fázi pořizovaní Územního plánu zpracované dle § 48 stavebního zákona v tehdejším znění - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Koncept ÚP (2011) („Koncept“), a navazující dohodu mezi KÚ LK OŽP a pořizovatelem Územního plánu, Magistrátem města Liberec, odborem územního plánování, oddělením úřadu územního plánování („Pořizovatel“), zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje textová část odůvodnění Územního plánu (dostupná na internetových stránkách www.liberec.cz/mesto-liberec/platny-uzemni-plan/) („Odůvodnění“), zejména v kapitole J.2 na str. 463 a 464, v kapitole K.3 na str. 812 a v kapitole K.4 na str. 833 a 834.

Odpověď:

Stanovisko KÚ LK, Odboru životního prostředí a zemědělství (dále jen „KÚ LK – OŽPZ“), bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.

Přílohou č. 1a) byl  zasílán dokument OÚPSŘ/139/2008/OUP ze dne 25. 5. 2011 – „Koordinované stanovisko odborných složek dotčeného orgánu Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 48 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ke Konceptu územního plánu Liberec.

V příloze č. 1b) byla přiložena kopie zkráceného zápisu z dohodovacího jednání ze dne 10.1.2012. Celá tabulka je příloha č. 1 OOP a je ke stažení zde: https://cloud.liberec.cz/index.php/s/mrLH0gzhbYSwxNy/download?path=%2F&files=P%C5%99%C3%ADloha%20%C4%8D_1_J_2_Dohody%20ke%20konceptu%20%C3%BAzemn%C3%ADho%20pl%C3%A1nu%20(2011).pdf

  1. Stanovisko, které uplatnil KÚ LK jako nadřízený orgán územního plánování ke Konceptu ve smyslu § 48 odst. 5 stavebního zákona v tehdejším znění. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.2 na str. 463 a 464, v kapitole K.3 na str. 812 a v kapitole K.4 na str. 833 a 834.

Odpověď:

Přílohou č. 2 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP ze dne 10. 6. 2011 – „Stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 48 odst. 5 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ke Konceptu Územního plánu Liberec“.

  1. Stanovisko, které uplatnil KÚ LK jako orgán SEA (tzn. úřad příslušný k posuzování vlivů na životní prostředí) ke Konceptu. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.2 na str. 463 a 464, v kapitole K.3 na str. 812 a v kapitole K.4 na str. 833 a 834.

Odpověď:

Přílohou č. 3  stanovisko č.j. KULK 87338/2011 ze dne 11.1.2012 k vyhodnocení vlivů konceptu ÚP Liberec na ŽP.

  1. Stanovisko, které uplatnil KÚ LK OŽP jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování Územního plánu, a to k návrhu Územního plánu pro společné jednání, tedy ve fázi pořízení Územního plánu zpracované dle § 50 stavebního zákona v tehdejším znění - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Návrh pro společné jednání (2012) („Návrh pro společné jednání“), a navazující dohodu mezi KÚ LK OŽP a Pořizovatelem, zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.3 na str. 624 a 625 a v kapitole K.5 na str. 841.

Odpověď:

Stanovisko KÚ LK, OŽPZ, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.

Přílohou č. 4a)byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP ze dne 21. 11. 2012 – „Koordinované stanovisko odborných složek dotčeného orgánu Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 50 odst. 2 a 4 zákona č. 183/20015 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k Návrhu územního plánu Liberec“.

Příloha č. 4b) V příloze jsou dvě kopie k návrhu pro společné jednání: krycí list + příloha – dohodnuté karty lokalit z 30.1.2013.

  1. Stanovisko, které uplatnil KÚ LK jako orgán SEA (tzn. úřad příslušný k posuzování vlivů na životní prostředí) k Návrhu pro společné jednání. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.3 na str. 624 a 625 a v kapitole K.5 na str. 841.

Odpověď:

Přílohou č. 5 bylo zasláno stanovisko č.j. KULK 79623/2012 ze dne 18.12.2012 z hlediska ochrany přírody a z hlediska posuzování vlivů na ŽP k Návrhu ÚP Liberec.

  1. Stanovisko, které uplatnil KÚ LK jako nadřízený orgán územního plánování k Návrhu pro společné jednání ve smyslu § 50 odst. 7 stavebního zákona v tehdejším znění. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.3 na str. 624 a 625 a v kapitole K.5 na str. 841.

Odpověď:

Přílohou č. 6 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP ze dne 31. 1. 2013 – „Vyjádření Krajského úřadu Libereckého kraje k Návrhu územního plánu Liberec z hledisek zajištění koordinace využívání území s ohledem na širší územní vztahy a souladu s politikou územního rozvoje a územně plánovací dokumentací kraje“.

  1. Stanovisko, které uplatnil KÚ LK OŽP jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování Územního plánu, a to k návrhu Územního plánu pro veřejné projednání, tedy ve fázi pořízení Územního plánu zpracované dle § 52 stavebního zákona v tehdejším znění (veřejné projednání návrhu Územního plánu proběhlo dne 13. června 2013) - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Návrh pro veřejné projednání (2013), a navazující dohodu mezi KÚ LK OŽP a Pořizovatelem, zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.4 na str. 716 a v kapitole K.6 na str. 842.

Odpověď:

Stanovisko KÚ LK-OŽPZ, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.

Přílohou č. 7 zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP ze dne 21. 6. 2013 – „Koordinované stanovisko odborných složek dotčeného orgánu Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 52 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k Návrhu územního plánu Liberec“.

V případě Návrhu pro veřejné projednání (2013), po konzultaci s pořizovatelem ÚP Liberec, konstatujeme, že k Návrhu pro veřejné projednání (2013) nebyla uzavřena s KÚ LK-OŽPZ žádná dohoda. V této části žádosti o informace bude vydáno rozhodnutí o částečném odmítnutí informace, a to z důvodu neexistence informace. Toto rozhodnutí Vám bude doručeno samostatně prostřednictvím datové schránky.

  1. Stanovisko, které uplatnil KÚ LK OŽP jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování Územního plánu, a to k novému návrhu Územního plánu pro společné jednání, tedy ve fázi pořízení Územního plánu zpracované dle § 53 odst. 2 stavebního zákona (společné jednání o novém návrhu Územního plánu) - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Nový návrh pro společné jednání (2016) („Nový návrh pro společné jednání“), a navazující dohodu mezi KÚ LK OŽP a Pořizovatelem, zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.6 na str. 742 a 743 a v kapitole K.8 na str. 851 a 852.

Odpověď:

Stanovisko KÚ LK-OŽPZ, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.

Přílohou č. 8a) byl zasílán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP, KULK 29716/2016 ze dne 14. 4. 2016 – „Koordinované stanovisko odborných složek dotčeného orgánu Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 50 odst. 2 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění k Novému návrhu územního plánu Liberec“.

K Novému návrhu pro společné jednání (2016) byly uzavřeny tři dohody s KÚ LK-OŽPZ.

Přílohou č. 8b) Protokol z dohodovacího řízení CJ MML 058968/17

Příloha č. 8c) Protokol z dohodovacího řízení CJ MML 058958/17

Příloha č. 8d) Protokol z dohodovacího řízení CJ MML 070956/17

  1. Stanovisko, které uplatnil KÚ LK jako nadřízený orgán územního plánování k Novému návrhu pro společné jednání ve smyslu § 50 odst. 7 stavebního zákona v tehdejším znění. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.6 na str. 742 a 743 a v kapitole K.8 na str. 851 a 852.

Odpověď:

Přílohou č. 9 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP, KULK 64359/2016 ze dne 10. 8. 2016 – „Stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 50 odst. 7 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k Novému návrhu územního plánu Liberec“.

  1. Stanovisko, které uplatnil KÚ LK, odbor územního plánování a stavebního řádu v rámci dozorové pravomoci ve smyslu § 171 stavebního zákona k Novému návrhu pro společné jednání. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.6 na str. 742 a 743 a v kapitole K.8 na str. 851 a 852.

Odpověď:

Přílohou č. 10 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP, KULK 47468/2016 ze dne 1.6.2016 – „Dozorová činnost na úseku územního plánování“.

  1. Potvrzení KÚLK o odstranění nedostatků Nového návrhu pro společné jednání ve smyslu § 50 odst. 8 stavebního zákona. Na uvedené potvrzení odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole v kapitole K.8 na str. 851.

Odpověď:

Přílohou č. 11 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP, KULK 31442/2018 ze dne 25. 4. 2018 – „Potvrzení Krajského úřadu Libereckého kraje o odstranění nedostatků dle § 50 odst. 8 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k upravenému Návrhu územního plánu Liberec“.

  1. Stanovisko, které uplatnil KÚ LK OŽP jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování Územního plánu, a to k novému návrhu Územního plánu pro veřejné projednání, tedy ve fázi pořízení územního plánu zpracované dle § 52 stavebního zákona v platném znění (veřejné projednání nového návrhu Územního plánu proběhlo dne 26. června 2018) - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Nový návrh pro veřejné projednání (2018) („Nový návrh pro veřejné projednání“), a navazující dohodu mezi KÚLK OŽP a Pořizovatelem, zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.7 na str. 781 a v kapitole K.9 na str. 852 a 853.

Odpověď:

Stanovisko KÚ LK-OŽPZ, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.

Přílohou č. 12 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP, KULK 57679/2018 ze dne 2. 7. 2018 – „Koordinované stanovisko odborných složek dotčeného orgánu Krajského úřadu Libereckého kraje a stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje jako nadřízeného orgánu dle § 52 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k Upravenému a posouzenému Novému návrhu územního plánu Liberec“.

V případě Návrhu pro veřejné projednání (2018), po konzultaci s pořizovatelem ÚP Liberec, konstatujeme, že k Návrhu pro veřejné projednání (2018) nebyla uzavřena s KULK-OŽPZ žádná dohoda oficiální dohoda. Proběhly konzultace, jejichž výsledek je uveden přímo v opatření obecné povahy, kterým byl schválen ÚP Liberec. V této části žádosti o informace bude vydáno rozhodnutí o částečném odmítnutí informace, a to z důvodu neexistence informace. Toto rozhodnutí  bylo doručeno samostatně prostřednictvím datové schránky.

  1. Stanovisko, které uplatnil KÚLK, odbor územního plánování a stavebního řádu v rámci dozorové pravomoci ve smyslu § 171 stavebního zákona k Novému návrhu pro veřejné projednání. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.7 na str. 781 a v kapitole K.9 na str. 852 a 853.

Odpověď:

Přílohou č. 13a) byl zaslán dokument OÚPSŘ 139/2008/OÚP, KULK 59014/2018 ze dne 2. 7. 2018 – „Dozorová činnost na úseku územního plánování“.

Přílohou č. 13b) byl zaslán dokument OÚPSŘ 139/2008, KULK 73915/2020/OÚP ze dne 8. 10. 2020 – „Výzva ke zjednání nápravy ve smyslu § 171 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve věci pořízení Územního plánu Liberec“.

14) Stanovisko, které uplatnil KÚLK OŽP jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování Územního plánu, a to k novému návrhu Územního plánu pro opakované veřejné projednání, tedy ve fázi pořízení Územního plánu zpracované dle § 53 odst. 2 stavebního zákona v platném znění (opakované veřejné projednání nového návrhu Územního plánu proběhlo dne 31. května 2021) - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Nový návrh pro opakované veřejné projednání (2021) („Nový návrh pro opakované veřejné projednání“), a navazující dohodu mezi KÚLK OŽP a Pořizovatelem, zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.9 na str. 799 až 801 a v kapitole K.10 na str. 853 až 855.

Odpověď:

Stanovisko KÚ LK-OŽPZ, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.

Přílohou č. 14 dokument OÚPSŘ 139/2008/OÚP, KULK 38890/2021 ze dne 7. 6. 2021 – „Koordinované stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje jako dotčeného orgánu a jako nadřízeného orgánu dle § 52 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k opakovanému veřejnému projednání Nového Návrhu územního plánu Liberec“.

V případě Návrhu pro opakované veřejné projednání (2021), po konzultaci s pořizovatelem ÚP Liberec, konstatujeme, že k Návrhu pro opakované veřejné projednání (2021) nebyla uzavřena s KULK-OŽPZ žádná dohoda, ani v textu opatření obecné povahy není uvedeno, že měla být uzavřena. V této části žádosti o informace bude vydáno rozhodnutí o částečném odmítnutí informace, a to z důvodu neexistence informace. Toto rozhodnutí bylo doručeno samostatně prostřednictvím datové schránky.

15) Stanovisko, které uplatnil KÚLK jako příslušný úřad k Novému návrhu pro opakované veřejné projednání ve smyslu § 53 odst. 2 stavebního zákona a ve kterém stanovil, zda má být Nový návrh pro opakované veřejné projednání posuzován z hlediska vlivů na životní prostředí, případně podrobnější požadavky podle § 10i zákona o posuzování vlivů na životní prostředí, a navazující dohodu mezi KÚLK a Pořizovatelem o rozsahu posuzování vlivu Nového návrhu pro opakované veřejné projednání na životní prostředí. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole v kapitole K.9 na str. 852 a 853. Podle uvedených pasáží Odůvodnění byla uvedená dohoda mezi KÚLK a Pořizovatelem sepsána 14. dubna 2021.

Odpověď:

Příloha č. 15a): Jedná se o stanovisko č.j. KULK 38898/2021 ze dne 28.5.2021 z hlediska ochrany přírody a posuzování vlivů na ŽP k Novému návrhu ÚP Liberec.

Příloha č. 15b): V příloze je pak také kopie protokolu z dohodovacího řízení ze dne 14.4.2021.

16) Stanovisko, které uplatnil KÚLK jako orgán SEA (tzn. úřad příslušný k posuzování vlivů na životní prostředí) k Novému návrhu pro opakované veřejné projednání. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.9 na str. 799.

Odpověď:

Stanovisko KÚ LK-OŽPZ, jako orgánu SEA, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.

Příloha č. 16a): OÚPSŘ 139/2008/OÚP, KULK 38890/2021 ze dne 7. 6. 2021 – „Koordinované stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje jako dotčeného orgánu a jako nadřízeného orgánu dle § 52 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k opakovanému veřejnému projednání Nového Návrhu územního plánu Liberec“ - (požadované stanovisko je součástí stanoviska bodu 14).

Příloha č. 16b): Samostatně bylo vydáno opětovné stanovisko k Novému návrhu ÚP Liberec pod č.j. KULK 78487/2021 ze dne 8.12.2021.

17) Stanovisko, které uplatnil KÚLK jako nadřízený orgán územního plánování k Novému návrhu pro opakované veřejné projednání. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.9 na str. 801.

Odpověď:

Příloha č. 17: OÚPSŘ 139/2008/OÚP, KULK 38890/2021 ze dne 7. 6. 2021 – „Koordinované stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje jako dotčeného orgánu a jako nadřízeného orgánu dle § 52 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k opakovanému veřejnému projednání Nového Návrhu územního plánu Liberec“ (požadované stanovisko je součástí stanoviska bodu 14).

18) Stanovisko, které uplatnil KÚLK OŽP jako dotčený orgán státní správy při pořizování Územního plánu, a to k návrhům rozhodnutí o námitkách včetně odůvodnění a návrhům vyhodnocení připomínek k Novému návrhu pro opakované veřejné projednání pro katastrální území Doubí u Liberce, tedy ve fázi pořízení Územního plánu po opakovaném veřejném projednání nového návrhu Územního plánu, které se uskutečnilo dne 31. května 2021. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.10 na str. 806 a 807 a v kapitole K.10 na str. 854 a 855. Podle uvedených pasáží Odůvodnění se jedná o stanovisko KÚLK ze dne 10. listopadu 2021, č.j. OÚPSŘ/139/2008/OUP KULK 77095/2021.

Odpověď:

Příloha č. 18: OÚPSŘ 139/2008/OÚP, KULK 77095/2021 ze dne 8. 11. 2021 – „Koordinované stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje jako dotčeného orgánu a jako nadřízeného orgánu dle § 53 odst. 1 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění k Návrhu rozhodnutí o námitkách a návrhu vyhodnocení připomínek uplatněných k Návrhu Územního plánu Liberec-II. část“.

  • Priloha c 1a JF Liberec KooS-Koncept UP 260511 (.pdf)
    293 kB
    03. 02. 2023 13:08
  • Priloha c 9 Jez Liberec posouzeni KU 15082016 (.pdf)
    135 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 10 Jez Liberec paragr 171 03062006 (.pdf)
    119 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 11 Jez Liberec posouzeni KU UP uprav 50 8 23042018 (.pdf)
    220 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 12 Jez Liberec UP navrh KOS VP 03072018 (.pdf)
    561 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 13a Jez Liberec paragr 171 03072018 (.pdf)
    328 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 13b Kne §171 Liberec VPS final (.pdf)
    473 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 14 16a 17 Jez Liberec OPAK VP 07062021 (.pdf)
    665 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 15a 2021 38898 stanovisko SEA (.pdf)
    265 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 15b 2021 dohoda ze 14 4 2021 (.pdf)
    384 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 16b 2021 78487 Liberec uzemni plan (.pdf)
    427 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 8d dohoda KULK ZP Vlckova scan (.pdf)
    1 MB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 8c Dohoda KULK Beran scan (.pdf)
    1 MB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 8b Dohoda KULK Holatova Starkova scan (.pdf)
    701 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 1b kryci list dohody (.pdf)
    411 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 2 Liberec stanovisko KULK ke Konceptu UP (.pdf)
    175 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 3 2012 87338 stanovisko Liberec (.pdf)
    223 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 4a JF Liberec KooS-UP 23112012 (.pdf)
    233 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 4b kryci list (.pdf)
    97 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 4b priloha dohody (.pdf)
    1 MB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 5 2012 79623 Navrh UP LIberec SEA (.pdf)
    6 MB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 6 Liberec posouzeni navrhu UP KU (.pdf)
    123 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 7 JF Liberec KooS-UP VP 20062013 001 (.pdf)
    179 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 8a Jez Liberec navrh KOS 15042016 001 (.pdf)
    289 kB
    03. 02. 2023 13:09
  • Priloha c 18 Jez UP Liberec pripominky namitky 02 12112021 (.pdf)
    490 kB
    03. 02. 2023 13:09

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky