Stanoviska k Územnímu plánu Liberec
- 03. 02. 2023 12:57
- 106/1999
Předmět žádosti: žadatel požadoval následující dokuemnty, které KÚ LK poskytl
- Stanovisko, které uplatnil Krajský úřad Libereckého kraje, odbor životního prostředí („KÚ LK OŽP“) jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování platného územního plánu Liberec, který schválilo zastupitelstvo města Liberec usnesením č. 72/2022 na svém zasedání konaném dne 24. února 2022 a který nabyl účinnosti 12. března 2022 („Územní plán“), a to ke konceptu Územního plánu, tedy ve fázi pořizovaní Územního plánu zpracované dle § 48 stavebního zákona v tehdejším znění - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Koncept ÚP (2011) („Koncept“), a navazující dohodu mezi KÚ LK OŽP a pořizovatelem Územního plánu, Magistrátem města Liberec, odborem územního plánování, oddělením úřadu územního plánování („Pořizovatel“), zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje textová část odůvodnění Územního plánu (dostupná na internetových stránkách www.liberec.cz/mesto-liberec/platny-uzemni-plan/) („Odůvodnění“), zejména v kapitole J.2 na str. 463 a 464, v kapitole K.3 na str. 812 a v kapitole K.4 na str. 833 a 834.
Odpověď:
Stanovisko KÚ LK, Odboru životního prostředí a zemědělství (dále jen „KÚ LK – OŽPZ“), bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.
Přílohou č. 1a) byl zasílán dokument OÚPSŘ/139/2008/OUP ze dne 25. 5. 2011 – „Koordinované stanovisko odborných složek dotčeného orgánu Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 48 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ke Konceptu územního plánu Liberec.
V příloze č. 1b) byla přiložena kopie zkráceného zápisu z dohodovacího jednání ze dne 10.1.2012. Celá tabulka je příloha č. 1 OOP a je ke stažení zde: https://cloud.liberec.cz/index.php/s/mrLH0gzhbYSwxNy/download?path=%2F&files=P%C5%99%C3%ADloha%20%C4%8D_1_J_2_Dohody%20ke%20konceptu%20%C3%BAzemn%C3%ADho%20pl%C3%A1nu%20(2011).pdf
- Stanovisko, které uplatnil KÚ LK jako nadřízený orgán územního plánování ke Konceptu ve smyslu § 48 odst. 5 stavebního zákona v tehdejším znění. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.2 na str. 463 a 464, v kapitole K.3 na str. 812 a v kapitole K.4 na str. 833 a 834.
Odpověď:
Přílohou č. 2 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP ze dne 10. 6. 2011 – „Stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 48 odst. 5 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ke Konceptu Územního plánu Liberec“.
- Stanovisko, které uplatnil KÚ LK jako orgán SEA (tzn. úřad příslušný k posuzování vlivů na životní prostředí) ke Konceptu. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.2 na str. 463 a 464, v kapitole K.3 na str. 812 a v kapitole K.4 na str. 833 a 834.
Odpověď:
Přílohou č. 3 stanovisko č.j. KULK 87338/2011 ze dne 11.1.2012 k vyhodnocení vlivů konceptu ÚP Liberec na ŽP.
- Stanovisko, které uplatnil KÚ LK OŽP jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování Územního plánu, a to k návrhu Územního plánu pro společné jednání, tedy ve fázi pořízení Územního plánu zpracované dle § 50 stavebního zákona v tehdejším znění - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Návrh pro společné jednání (2012) („Návrh pro společné jednání“), a navazující dohodu mezi KÚ LK OŽP a Pořizovatelem, zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.3 na str. 624 a 625 a v kapitole K.5 na str. 841.
Odpověď:
Stanovisko KÚ LK, OŽPZ, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.
Přílohou č. 4a)byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP ze dne 21. 11. 2012 – „Koordinované stanovisko odborných složek dotčeného orgánu Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 50 odst. 2 a 4 zákona č. 183/20015 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k Návrhu územního plánu Liberec“.
Příloha č. 4b) V příloze jsou dvě kopie k návrhu pro společné jednání: krycí list + příloha – dohodnuté karty lokalit z 30.1.2013.
- Stanovisko, které uplatnil KÚ LK jako orgán SEA (tzn. úřad příslušný k posuzování vlivů na životní prostředí) k Návrhu pro společné jednání. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.3 na str. 624 a 625 a v kapitole K.5 na str. 841.
Odpověď:
Přílohou č. 5 bylo zasláno stanovisko č.j. KULK 79623/2012 ze dne 18.12.2012 z hlediska ochrany přírody a z hlediska posuzování vlivů na ŽP k Návrhu ÚP Liberec.
- Stanovisko, které uplatnil KÚ LK jako nadřízený orgán územního plánování k Návrhu pro společné jednání ve smyslu § 50 odst. 7 stavebního zákona v tehdejším znění. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.3 na str. 624 a 625 a v kapitole K.5 na str. 841.
Odpověď:
Přílohou č. 6 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP ze dne 31. 1. 2013 – „Vyjádření Krajského úřadu Libereckého kraje k Návrhu územního plánu Liberec z hledisek zajištění koordinace využívání území s ohledem na širší územní vztahy a souladu s politikou územního rozvoje a územně plánovací dokumentací kraje“.
- Stanovisko, které uplatnil KÚ LK OŽP jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování Územního plánu, a to k návrhu Územního plánu pro veřejné projednání, tedy ve fázi pořízení Územního plánu zpracované dle § 52 stavebního zákona v tehdejším znění (veřejné projednání návrhu Územního plánu proběhlo dne 13. června 2013) - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Návrh pro veřejné projednání (2013), a navazující dohodu mezi KÚ LK OŽP a Pořizovatelem, zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.4 na str. 716 a v kapitole K.6 na str. 842.
Odpověď:
Stanovisko KÚ LK-OŽPZ, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.
Přílohou č. 7 zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP ze dne 21. 6. 2013 – „Koordinované stanovisko odborných složek dotčeného orgánu Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 52 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k Návrhu územního plánu Liberec“.
V případě Návrhu pro veřejné projednání (2013), po konzultaci s pořizovatelem ÚP Liberec, konstatujeme, že k Návrhu pro veřejné projednání (2013) nebyla uzavřena s KÚ LK-OŽPZ žádná dohoda. V této části žádosti o informace bude vydáno rozhodnutí o částečném odmítnutí informace, a to z důvodu neexistence informace. Toto rozhodnutí Vám bude doručeno samostatně prostřednictvím datové schránky.
- Stanovisko, které uplatnil KÚ LK OŽP jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování Územního plánu, a to k novému návrhu Územního plánu pro společné jednání, tedy ve fázi pořízení Územního plánu zpracované dle § 53 odst. 2 stavebního zákona (společné jednání o novém návrhu Územního plánu) - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Nový návrh pro společné jednání (2016) („Nový návrh pro společné jednání“), a navazující dohodu mezi KÚ LK OŽP a Pořizovatelem, zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.6 na str. 742 a 743 a v kapitole K.8 na str. 851 a 852.
Odpověď:
Stanovisko KÚ LK-OŽPZ, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.
Přílohou č. 8a) byl zasílán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP, KULK 29716/2016 ze dne 14. 4. 2016 – „Koordinované stanovisko odborných složek dotčeného orgánu Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 50 odst. 2 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění k Novému návrhu územního plánu Liberec“.
K Novému návrhu pro společné jednání (2016) byly uzavřeny tři dohody s KÚ LK-OŽPZ.
Přílohou č. 8b) Protokol z dohodovacího řízení CJ MML 058968/17
Příloha č. 8c) Protokol z dohodovacího řízení CJ MML 058958/17
Příloha č. 8d) Protokol z dohodovacího řízení CJ MML 070956/17
- Stanovisko, které uplatnil KÚ LK jako nadřízený orgán územního plánování k Novému návrhu pro společné jednání ve smyslu § 50 odst. 7 stavebního zákona v tehdejším znění. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.6 na str. 742 a 743 a v kapitole K.8 na str. 851 a 852.
Odpověď:
Přílohou č. 9 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP, KULK 64359/2016 ze dne 10. 8. 2016 – „Stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje dle § 50 odst. 7 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k Novému návrhu územního plánu Liberec“.
- Stanovisko, které uplatnil KÚ LK, odbor územního plánování a stavebního řádu v rámci dozorové pravomoci ve smyslu § 171 stavebního zákona k Novému návrhu pro společné jednání. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.6 na str. 742 a 743 a v kapitole K.8 na str. 851 a 852.
Odpověď:
Přílohou č. 10 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP, KULK 47468/2016 ze dne 1.6.2016 – „Dozorová činnost na úseku územního plánování“.
- Potvrzení KÚLK o odstranění nedostatků Nového návrhu pro společné jednání ve smyslu § 50 odst. 8 stavebního zákona. Na uvedené potvrzení odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole v kapitole K.8 na str. 851.
Odpověď:
Přílohou č. 11 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP, KULK 31442/2018 ze dne 25. 4. 2018 – „Potvrzení Krajského úřadu Libereckého kraje o odstranění nedostatků dle § 50 odst. 8 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k upravenému Návrhu územního plánu Liberec“.
- Stanovisko, které uplatnil KÚ LK OŽP jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování Územního plánu, a to k novému návrhu Územního plánu pro veřejné projednání, tedy ve fázi pořízení územního plánu zpracované dle § 52 stavebního zákona v platném znění (veřejné projednání nového návrhu Územního plánu proběhlo dne 26. června 2018) - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Nový návrh pro veřejné projednání (2018) („Nový návrh pro veřejné projednání“), a navazující dohodu mezi KÚLK OŽP a Pořizovatelem, zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.7 na str. 781 a v kapitole K.9 na str. 852 a 853.
Odpověď:
Stanovisko KÚ LK-OŽPZ, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.
Přílohou č. 12 byl zaslán dokument OÚPSŘ/139/2008/OÚP, KULK 57679/2018 ze dne 2. 7. 2018 – „Koordinované stanovisko odborných složek dotčeného orgánu Krajského úřadu Libereckého kraje a stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje jako nadřízeného orgánu dle § 52 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k Upravenému a posouzenému Novému návrhu územního plánu Liberec“.
V případě Návrhu pro veřejné projednání (2018), po konzultaci s pořizovatelem ÚP Liberec, konstatujeme, že k Návrhu pro veřejné projednání (2018) nebyla uzavřena s KULK-OŽPZ žádná dohoda oficiální dohoda. Proběhly konzultace, jejichž výsledek je uveden přímo v opatření obecné povahy, kterým byl schválen ÚP Liberec. V této části žádosti o informace bude vydáno rozhodnutí o částečném odmítnutí informace, a to z důvodu neexistence informace. Toto rozhodnutí bylo doručeno samostatně prostřednictvím datové schránky.
- Stanovisko, které uplatnil KÚLK, odbor územního plánování a stavebního řádu v rámci dozorové pravomoci ve smyslu § 171 stavebního zákona k Novému návrhu pro veřejné projednání. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.7 na str. 781 a v kapitole K.9 na str. 852 a 853.
Odpověď:
Přílohou č. 13a) byl zaslán dokument OÚPSŘ 139/2008/OÚP, KULK 59014/2018 ze dne 2. 7. 2018 – „Dozorová činnost na úseku územního plánování“.
Přílohou č. 13b) byl zaslán dokument OÚPSŘ 139/2008, KULK 73915/2020/OÚP ze dne 8. 10. 2020 – „Výzva ke zjednání nápravy ve smyslu § 171 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve věci pořízení Územního plánu Liberec“.
14) Stanovisko, které uplatnil KÚLK OŽP jako dotčený orgán státní správy na úseku ochrany životního prostředí a ochrany ovzduší při pořizování Územního plánu, a to k novému návrhu Územního plánu pro opakované veřejné projednání, tedy ve fázi pořízení Územního plánu zpracované dle § 53 odst. 2 stavebního zákona v platném znění (opakované veřejné projednání nového návrhu Územního plánu proběhlo dne 31. května 2021) - tato fáze pořízení Územního plánu je v Odůvodnění na str. 9 definována jako Nový návrh pro opakované veřejné projednání (2021) („Nový návrh pro opakované veřejné projednání“), a navazující dohodu mezi KÚLK OŽP a Pořizovatelem, zejména o odstranění rozporů ve smyslu § 4 odst. 8 stavebního zákona v tehdejším znění a § 136 odst. 6 správního řádu. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.9 na str. 799 až 801 a v kapitole K.10 na str. 853 až 855.
Odpověď:
Stanovisko KÚ LK-OŽPZ, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.
Přílohou č. 14 dokument OÚPSŘ 139/2008/OÚP, KULK 38890/2021 ze dne 7. 6. 2021 – „Koordinované stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje jako dotčeného orgánu a jako nadřízeného orgánu dle § 52 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k opakovanému veřejnému projednání Nového Návrhu územního plánu Liberec“.
V případě Návrhu pro opakované veřejné projednání (2021), po konzultaci s pořizovatelem ÚP Liberec, konstatujeme, že k Návrhu pro opakované veřejné projednání (2021) nebyla uzavřena s KULK-OŽPZ žádná dohoda, ani v textu opatření obecné povahy není uvedeno, že měla být uzavřena. V této části žádosti o informace bude vydáno rozhodnutí o částečném odmítnutí informace, a to z důvodu neexistence informace. Toto rozhodnutí bylo doručeno samostatně prostřednictvím datové schránky.
15) Stanovisko, které uplatnil KÚLK jako příslušný úřad k Novému návrhu pro opakované veřejné projednání ve smyslu § 53 odst. 2 stavebního zákona a ve kterém stanovil, zda má být Nový návrh pro opakované veřejné projednání posuzován z hlediska vlivů na životní prostředí, případně podrobnější požadavky podle § 10i zákona o posuzování vlivů na životní prostředí, a navazující dohodu mezi KÚLK a Pořizovatelem o rozsahu posuzování vlivu Nového návrhu pro opakované veřejné projednání na životní prostředí. Na uvedené stanovisko a dohodu odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole v kapitole K.9 na str. 852 a 853. Podle uvedených pasáží Odůvodnění byla uvedená dohoda mezi KÚLK a Pořizovatelem sepsána 14. dubna 2021.
Odpověď:
Příloha č. 15a): Jedná se o stanovisko č.j. KULK 38898/2021 ze dne 28.5.2021 z hlediska ochrany přírody a posuzování vlivů na ŽP k Novému návrhu ÚP Liberec.
Příloha č. 15b): V příloze je pak také kopie protokolu z dohodovacího řízení ze dne 14.4.2021.
16) Stanovisko, které uplatnil KÚLK jako orgán SEA (tzn. úřad příslušný k posuzování vlivů na životní prostředí) k Novému návrhu pro opakované veřejné projednání. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.9 na str. 799.
Odpověď:
Stanovisko KÚ LK-OŽPZ, jako orgánu SEA, bylo vydáno v rámci koordinovaného stanoviska KÚ LK.
Příloha č. 16a): OÚPSŘ 139/2008/OÚP, KULK 38890/2021 ze dne 7. 6. 2021 – „Koordinované stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje jako dotčeného orgánu a jako nadřízeného orgánu dle § 52 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k opakovanému veřejnému projednání Nového Návrhu územního plánu Liberec“ - (požadované stanovisko je součástí stanoviska bodu 14).
Příloha č. 16b): Samostatně bylo vydáno opětovné stanovisko k Novému návrhu ÚP Liberec pod č.j. KULK 78487/2021 ze dne 8.12.2021.
17) Stanovisko, které uplatnil KÚLK jako nadřízený orgán územního plánování k Novému návrhu pro opakované veřejné projednání. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.9 na str. 801.
Odpověď:
Příloha č. 17: OÚPSŘ 139/2008/OÚP, KULK 38890/2021 ze dne 7. 6. 2021 – „Koordinované stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje jako dotčeného orgánu a jako nadřízeného orgánu dle § 52 odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, k opakovanému veřejnému projednání Nového Návrhu územního plánu Liberec“ (požadované stanovisko je součástí stanoviska bodu 14).
18) Stanovisko, které uplatnil KÚLK OŽP jako dotčený orgán státní správy při pořizování Územního plánu, a to k návrhům rozhodnutí o námitkách včetně odůvodnění a návrhům vyhodnocení připomínek k Novému návrhu pro opakované veřejné projednání pro katastrální území Doubí u Liberce, tedy ve fázi pořízení Územního plánu po opakovaném veřejném projednání nového návrhu Územního plánu, které se uskutečnilo dne 31. května 2021. Na uvedené stanovisko odkazuje Odůvodnění, zejména v kapitole J.10 na str. 806 a 807 a v kapitole K.10 na str. 854 a 855. Podle uvedených pasáží Odůvodnění se jedná o stanovisko KÚLK ze dne 10. listopadu 2021, č.j. OÚPSŘ/139/2008/OUP KULK 77095/2021.
Odpověď:
Příloha č. 18: OÚPSŘ 139/2008/OÚP, KULK 77095/2021 ze dne 8. 11. 2021 – „Koordinované stanovisko Krajského úřadu Libereckého kraje jako dotčeného orgánu a jako nadřízeného orgánu dle § 53 odst. 1 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění k Návrhu rozhodnutí o námitkách a návrhu vyhodnocení připomínek uplatněných k Návrhu Územního plánu Liberec-II. část“.
Přílohy ke stažení
- Priloha c 1a JF Liberec KooS-Koncept UP 260511 (.pdf)293 kB03. 02. 2023 13:08
- Priloha c 9 Jez Liberec posouzeni KU 15082016 (.pdf)135 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 10 Jez Liberec paragr 171 03062006 (.pdf)119 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 11 Jez Liberec posouzeni KU UP uprav 50 8 23042018 (.pdf)220 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 12 Jez Liberec UP navrh KOS VP 03072018 (.pdf)561 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 13a Jez Liberec paragr 171 03072018 (.pdf)328 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 13b Kne §171 Liberec VPS final (.pdf)473 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 14 16a 17 Jez Liberec OPAK VP 07062021 (.pdf)665 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 15a 2021 38898 stanovisko SEA (.pdf)265 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 15b 2021 dohoda ze 14 4 2021 (.pdf)384 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 16b 2021 78487 Liberec uzemni plan (.pdf)427 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 8d dohoda KULK ZP Vlckova scan (.pdf)1 MB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 8c Dohoda KULK Beran scan (.pdf)1 MB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 8b Dohoda KULK Holatova Starkova scan (.pdf)701 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 1b kryci list dohody (.pdf)411 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 2 Liberec stanovisko KULK ke Konceptu UP (.pdf)175 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 3 2012 87338 stanovisko Liberec (.pdf)223 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 4a JF Liberec KooS-UP 23112012 (.pdf)233 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 4b kryci list (.pdf)97 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 4b priloha dohody (.pdf)1 MB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 5 2012 79623 Navrh UP LIberec SEA (.pdf)6 MB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 6 Liberec posouzeni navrhu UP KU (.pdf)123 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 7 JF Liberec KooS-UP VP 20062013 001 (.pdf)179 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 8a Jez Liberec navrh KOS 15042016 001 (.pdf)289 kB03. 02. 2023 13:09
- Priloha c 18 Jez UP Liberec pripominky namitky 02 12112021 (.pdf)490 kB03. 02. 2023 13:09