Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Informace 18/2015 - přehled a podrobnosti k informačním kampaním Libereckého kraje

Ing. Prokopová Alena

  • 15. 04. 2015 15:08
  • 106/1999

Sdílet článek

Předmět žádosti:

 

Vážení,

dovolujeme si vás požádat o informace týkající se informačních kampaní realizovaných vaší samosprávou.

Informační kampaní přitom rozumíme logický celek marketingových a public relations činností:

(i) které byly realizovány pod autoritou a jménem vaší samosprávy,

(ii) jejichž celkové náklady byly z více než 50 % hrazeny z veřejného rozpočtu,

(iii) které informovaly obyvatele o projektech a politikách samosprávy,

(iv) které probíhaly ve vymezeném časovém rámci, měly jasný začátek a konec,

(v) jejichž celkové náklady byly vyšší než 100 tis. Kč vč. DPH

Předmětem žádosti o informace přitom nejsou marketingové a public relations činnosti, které:

probíhají kontinuálně(např služy tiskového mluvčho, regionální vysílání nebo vydávání tišěých periodik),

 jsou realizovány v rámci povinné publicity př črpání prostřdkůze Strukturálních fondůEU.

Konkréněžááe informace o:

1) přhledu informačích kampaní realizovaných (tj. zahájených a ukončných) vaš samosprávou v obdobíod listopadu 2010 do řína 2014.

2) u kažé kampaněv přhledu dle bodu 1 prosím dále uveďe:

a) název a cíl dané kampaně,

b) hlavní nástroj použtý pro komunikaci s cílovými skupinami v dané kampani (např facebook, billboard, tišěá inzerce, direct mailing, videospoty, publikace, upomínkové a propagačí přdměy a dalš),

c) celkové náklady na kampaňhrazené z veřjných rozpočů včtněpodílu financovaného z rozpoču vaš samosprávy (v Kčvč DPH),

d) období realizace dané kampaně(od - do) ve formátu měíc/rok,

e) název a IČhlavního dodavatele služb a dodávek souvisejících s realizací kampaně.

Odpověď:

na základě vaší žádosti o informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
k informacím, Vám přílohou posíláme přehled informačních kampaní realizovaných v období od listopadu 2010 do října 2014.

 

Příloha č. 1: Předmět žádosti

 

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky