Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

Otevírací doba Krajského úřadu Libereckého kraje během svátků: 23. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 27. 12. 2024 – pátek – úřad uzavřen, 30. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 31. 12. 2024 – úterý – úřad otevřen pro veřejnost do 12:00 hodin

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Semily rozšiřují SMS služby občanům

Mgr. Langer Jiří

  • 27. 01. 2010 16:32
  • Zdravotnictví

Sdílet článek

 

Rada města Semily na svém zasedání dne 20 ledna 2010 schválila záměr rozšířit poskytované služby občanům formou „SMS InfoKanálu“. Uvedenou službu lze přirovnat k městskému rozhlasu „do kapsy“, který umožňuje občany-klienty jednoduše a efektivně informovat odesíláním zpráv SMS do jejich mobilního telefonu.

Při vyřizování žádosti, požadavku je daná klientu-občanovi možnost si vybrat, zda o jeho vyřízení se bude osobně, telefonicky informovat, nebo využije možnost obdržet krátkou SMS zprávu kupř.: „Váš požadavek na cestovní pas je vyřízen a je připraven k vyzvednutí“. Uvedenou službu chceme poskytovat na odboru dopravy – vyřízení řidičského průkazů, odboru správním – vyřízení občanského průkazů a cestovního pasu, odboru finančním – upozornění na úhradu poplatků ze psa i s uvedením částky a bankovního spojení, odboru správy majetku – upozornění na úhradu nájmů, pronájmu, výzva k podepsání kupní, nájemní smlouvy atd. Další možností je využití pro krizové řízení a to rozesláním SMS zprávy o povodni, vichru, rozeslání SMS zpráv pro radní a zastupitelé.

Realizaci InfoKanálu sledujeme zlepšení kvality a rychlosti poskytovaných služeb klientům a v neposlední řadě očekáváme i úsporu na poštovném a za telefony.

Sdílet článek

Zpět

Další aktuality

Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky