Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

SVÍTÍME ORAŽOVĚ, PROTOŽE JE MEZINÁRODNÍ DEN PROTI NÁSILÍ NA ŽENÁCH –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ ORANGE THE WORLD | 25. 11. –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 10. 12. 2024

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Krajská nemocnice Liberec, a.s., opět obstála v náročných prověrkách

Mgr. Langer Jiří

  • 02. 04. 2011 21:10
  • Školství

Sdílet článek

 

Zaměstnanci Krajské nemocnice Liberec,a.s. už podruhé úspěšně obhájili během auditu funkčnost nastavených procesů jak v medicínské, tak technické rovině (první obhajoba se váže k termínu 6. 4. 2010 – pozn. autora). V termínu 29. – 30. března 2011 proběhla totiž na všech provozech nemocnice komplexní prověrka, kterou provedl tým auditorů renomované světové společnosti Bureau Veritas Certification.

Jedná se o standardní krok, neboť každá certifikovaná organizace se musí jednou ročně podrobit prověrce zavedeného systému. „Dozorový audit prokázal, že je v našem zdravotnickém zařízení systém řízení jakosti nejen zaveden, ale i postupně rozvíjen, což patří k nezbytným podmínkám obhajoby ISO,“ přibližuje problematiku certifikace Bc. Eva Nesládková, manažer kvality Krajské nemocnice Liberec,a.s. a dodává: „Systém nastavujeme tak, abychom našli nedostatky a následně provedli taková opatření, která jim zabrání.“ 

Trvalé zlepšování zdravotní péče a kvality služeb s ní spojených jsou součástí systému řízení kvality každé nemocnice. Za tímto účelem jsou pak trvale vyhodnocovány a pravidelně analyzovány některé parametry kvality, jakými jsou například spokojenost klientů, spokojenost zaměstnanců, mimořádné události, stížnosti pacientů, výskyt proleženin a nemocničních (nozokomiálních) nákaz, atd.

 

 

Norma ISO 9001:2008, kterou se řídí KNL,a.s., je pro následující oblasti:

 

Poskytování ambulantní a lůžkové, diagnostické, léčebné a ošetřovatelské základní a specializované péče, včetně preventivní a následné péče.

Provozování superspecializovaných center.

Příprava a výdej léčiv z lékárny a provoz transfuzního oddělení.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky