Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

Dočasně je uzavřen hlavní vstup do budovy krajského úřadu. Ke vstupu slouží boční vchod C, kde se nachází i recepce.

Více informací
Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Informace k elektronické podatelně KÚLK.

Ing. Bc. Machová (Halašková) Romana

  • 05. 01. 2012 10:00
  • 106/1999

Sdílet článek

Předmět žádosti o informace:

Z jakého důvodu elektronická podatelna KÚ LK  nepotvrzuje přijetí podání podepsaného zaručeným elektronickým podpisem, ačkoliv je to její povinnost podle ustanovení par. 2 odst. 5 vyhlášky č. 496/2004 Sb., o elektronických podatelnách.

Odpověď.

5. 1. 2012: Odbor informatiky, který má elektronickou podatelnu úřadu na starosti se o problému dozvěděl 28. 12. 2011 a snažil se jej ihned řešit.  Po provedení testů zjistil, že systém se sice tváří, že odesílá, ale potvrzení přesto nedorazí.

Ihned po tomto zjištění informoval společnost GORDIC a společně se snaží problém odstranit.

Jakmile bude mít odbor více informací, budu Vás informovat.

17. 1. 2012: Okolo svátků byl opravdu problém, že automat neodesílal potvrzení. Mezi svátky se podařilo zprovoznit alespoň první potvrzení, že zpráva dorazila do podatelny. Dnes je vše už v naprostém pořádku a systém odesílá zprávu nejen o doručení zprávy ale i o jejím zpracování, zda bylo přijato v pořádku.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky