Informace k administrativním nákladům zadávání veřejných zakázek
- 23. 03. 2011 12:30
- 106/1999
Předmět žádosti o poskytnutí informace:
Dotazník – administrativní náklady zadávání veřejných zakázek:
- Jakým z následujících způsobů je organizován proces zadávání veřejných zakázek ve Vaší organizaci (nehodící se smažte, lze i kombinace níže uvedených). a) Centrální nákupní středisko
b) Decentralizovaná nákupní střediska
c) Outsourcing – externí subjekt
d) Jinak (doplňte): - Kolik přepočtených pracovníků se této agendě věnuje (včetně přepočtení daného úvazku v případě, že náplní práce daného pracovníka není pouze zadávání veřejných zakázek – např. pracovník je zaměstnaný na plný úvazek, ale agendě věnuje pouze polovinu svého celoročního pracovního fondu, tedy jeho úvazek vzhledem k agendě veřejných zakázek je 0,5)?
- Jaké jsou jejich mzdové náklady, včetně pojistného placeného zaměstnavatelem, za rok 2010?
- V případě, že nelze zjistit jejich mzdové náklady, do jaké platové třídy jsou daní zaměstnanci zařazeni dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě?
- Nakupujete v souvislosti se zadáváním veřejných zakázek i externí služby? Pakliže ano, jaká byla jejich hodnota za rok 2010
- Jaké další prostředky (např. nákup softwaru, školení pracovníků, pojištění odpovědnosti, atd.) Vaše organizace vynaložila v souvislosti se zadáváním veřejných zakázek za rok 2010?
-
Jaký objem finančních prostředků za rok 2010 byl Vaší organizací vyplacen na veřejné zakázky?
Odpověď:
1. Jakým z následujících způsobů je organizován proces zadávání veřejných zakázek ve Vaší organizaci (nehodící se smažte, lze i kombinace níže uvedených).
2. Kolik přepočtených pracovníků se této agendě věnuje (včetně přepočtení daného úvazku v případě, že náplní práce daného pracovníka není pouze zadávání veřejných zakázek – např. pracovník je zaměstnaný na plný úvazek, ale agendě věnuje pouze polovinu svého celoročního pracovního fondu, tedy jeho úvazek vzhledem k agendě veřejných zakázek je 0,5)?
Celkový přepočtený počet zaměstnanců, kteří se plně věnují veřejným zakázkám: 3
3. Jaké jsou jejich mzdové náklady, včetně pojistného placeného zaměstnavatelem, za rok 2010?
Mzdové náklady zaměstnanců zabývajícími se na 100 % úvazku veřejnými zakázkami: 1 457 302,00 Kč.
4. V případě, že nelze zjistit jejich mzdové náklady, do jaké platové třídy jsou daní zaměstnanci zařazeni dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě?
Platové třídy zaměstnanců – vedoucí oddělení 12., příprava veřejných zakázek 12. a 11. platová třída.
5. Nakupujete v souvislosti se zadáváním veřejných zakázek i externí služby? Pakliže ano, jaká byla jejich hodnota za rok 2010?
Administrace veřejných zakázek externím subjektem byla v roce 2010 ve výši 2 601 768,00 Kč vč. DPH.
6. Jaké další prostředky (např. nákup softwaru, školení pracovníků, pojištění odpovědnosti, atd.) Vaše organizace vynaložila v souvislosti se zadáváním veřejných zakázek za rok 2010?
V roce 2010 vynaložil Krajský úřad Libereckého kraje prostředky za školení zaměstnanců – 13 880,00 Kč vč. DPH.
Software pro elektronické aukce byl pořízen již v roce 2005 – 353 430 Kč vč. DPH na dobu 10 let.
7. Jaký objem finančních prostředků za rok 2010 byl Vaší organizací vyplacen na veřejné zakázky?
V roce 2010 bylo za podlimitní a nadlimitní veřejné zakázky (zahájené v roce 2010) vyplaceno 26 585 692,00 Kč vč. DPH.