Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

Otevírací doba Krajského úřadu Libereckého kraje během svátků: 23. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 27. 12. 2024 – pátek – úřad uzavřen, 30. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 31. 12. 2024 – úterý – úřad otevřen pro veřejnost do 12:00 hodin

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Projekt „Rozvoj e-Governmentu v Libereckém kraji“ pokračuje

Ing. Vrzáčková Petra

vedoucí oddělení projektů financovaných z ESI fondů

  • 20. 09. 2012 08:29
  • Rozvoj

Sdílet článek

Liberecký kraj od konce roku 2010 realizuje projekt s názvem „Rozvoj e-Governmentu v Libereckém kraji“. Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Integrovaného operačního programu a to ve výši 85 % celkových způsobilých nákladů. Zbytek, tedy 15% hradí Liberecký kraj.

Stěžejním cílem projektu je modernizace územní veřejné správy v Libereckém kraji a zefektivnění služeb veřejné správy prostřednictvím vyššího využití informačních a komunikačních technologií v území. Modernizací chce Liberecký kraj zjednodušit a zrychlit výkon veřejné správy pro občany, podnikatele, příspěvkové organizace i obce. Přínosem pro tyto cílové skupiny bude např. digitalizace významných dokumentů či knih ve spolupráci s Krajskou vědeckou knihovnou, vznik jednotné platformy pro důvěryhodné ukládání dokumentů, úspora nákladů spojených s manipulací s dokumenty v listinné podobě, vytvoření digitální mapy veřejné správy Libereckého kraje, která usnadní správu a dostupnost prostorových informací o území, zvýšení kvality a rychlosti služeb poskytovaných krajem a obcemi s rozšířenou působností a další.

Projekt je rozdělen na čtyři etapy, první dvě etapy byly věnovány přípravě zadávacích podmínek pro veřejnou zakázku „Komplexní dodávka technologií a služeb v rámci rozvoje e-Governmentu v Libereckém kraji“. Jedná se o velmi složitou a obsáhlou problematiku. Muselo být vypracováno několik studií proveditelnosti. Zároveň jde z hlediska kraje o velmi vysokou sumu peněz, předpokládaná hodnota zakázky dosahuje 175 mil. Kč bez DPH.

V září 2012 byla ukončena druhá etapa projektu. V závěru této etapy proběhly stavební a technologické úpravy místnosti, která se nachází v hlavní budově Krajského úřadu Libereckého kraje a bude primární místností pro technologické centrum kraje. Technologické centrum bude sloužit pro provozování aplikací a systémů, ukládání dat a zajištění komunikace s uživateli a ostatními složkami státní správy. Tyto práce byly realizovány v hodnotě 1.282.582,-Kč bez DPH.

V současné době se projekt nachází ve třetí etapě a probíhá dlouho připravované nadlimitní výběrové řízení „Komplexní dodávka technologií a služeb v rámci rozvoje e-Governmentu v Libereckém kraji“. Předmětem této zakázky je implementace dílčích částí projektu (elektronická spisová služba, digitální mapa veřejné správy, digitalizace a ukládání dat, vnitřní integrace úřadu a integrace s informačními systémy veřejné správy, datové sklady, manažerské informační systémy a nástroje Business Inteligence a zřízení technologického centra kraje).

Předpokládané ukončení realizace projektu je v červnu 2014.

Více o Integrovaném operačním programu: www.strukturalni-fondy.cz/iop

footer_logo_IOP.png

 

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky