Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Předseda vlády představil nové logo, kterým bude ČR propagovat svou inovační strategii

Ing. Karolína Vičanová

manažer projektu Regionální stálá konference

  • 24. 01. 2019 00:00
  • Rozvoj

Sdílet článek

Vládní Rada pro výzkum, vývoj a inovace schválila klíčový dokument Inovační strategie ČR 2019-2030. Na jeho vytvoření se podíleli odborníci z řad vědců, akademiků, podnikatelů a zástupců veřejné správy.

„Disponujeme mimořádným znalostním potenciálem, jsme technologicky orientovanou zemí a splňujeme nejpřísnější ekonomická kritéria. Kdy jindy se pustit do takto odvážných změn, než v době, kdy patříme mezi nejstabilnější ekonomiky v Evropě, kdy naše podniky dosahují rekordních výsledků a naši vědci získávají ve světě stále větší respekt,“ vysvětluje záměr strategie premiér Andrej Babiš.

„Do roku 2030 chceme být mezi nejinovativnějšími zeměmi Evropy! A dnes představujeme novou značku, kterou odteď uvidíte všude. Snad se vám bude líbit tak, jako se líbí nám. V téhle značce je hvězda symbolem nápadu, inovace a inspirace.“ dodává premiér.

Více informací o Inovační strategii nalezdene na /cz/media-centrum/aktualne/ceska-republika-miri-mezi-technologicke-lidry-171379/ , kde si rovněž můžete prohlédnout novou značku.

„V téhle značce je hvězda jako symbol nápadu, inovace a inspirace. V ní je stylizovaná česká vlajka, trikolór, no a pátý roh jsme doplnili zlatou. Barvou vítězství,“ uvedl význam stylizace značky na svém facebookovém profilu.

 

logolinka_rozsirena_barevna

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky