Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Plakátová výstava projektů byla zahájena ve vestibulu Krajského úřadu LK v Liberci

Mgr. Langer Jiří

  • 02. 04. 2011 21:12
  • Školství

Sdílet článek

 

Putovní plakátová výstava projektů, které byly úspěšně realizovány v Libereckém kraji a které spolufinancovala Evropská unie prostřednictvím Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod, je celý duben k vidění ve vestibulu Krajského úřadu Libereckého kraje.      

V otevřeném prostoru je instalováno osmnáct plakátů. Návštěvníci se z nich například dozvědí podrobnosti o revitalizaci Masarykova náměstí v Jilemnici či zámku v Lomnici nad Popelkou, o úpravě veřejného prostranství v Nové Vsi nad Nisou, zavedení informačního systému pro návštěvníky ZOO Liberec a dalších projektech, na něž jejich tvůrci využili evropské prostředky.

Další plakáty odkazující na Regionální operační program NUTS II Severovýchod byly právě dnes 1. dubna instalovány i do prosvětlených vitrín u zastávek MHD v Liberci, Hradci Králové a v Pardubicích.

„Chceme upozornit na program, který regionu už pátým rokem pomáhá. Ústřední slogan: Investice, které se neztratí, tedy ne náhodou spojujeme s pětiletými dětmi,“ říká Zdeněk Semorád, ředitel Úřadu Regionální rady.

V Liberci je plakát k vidění například u Masarykova muzea a na nádraží Fügnerova, v Hradci Králové ho najdete mimo jiné u kina Centrál či na Ulrichově náměstí, v Pardubicích zase před obchodním domem Grand nebo u hlavního nádraží.

„Třetí dubnový týden na půlroční kampaň navážeme v tištěných médiích, ale i spotem na Rádiu Černá Hora,“ dodal Semorád.

Připravují se také polepy trolejbusů v krajských městech a krátký film.    

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky