Liberecký kraj se opět zapojuje do kampaně Česko svítí modře. Druhý dubnový den se proto logo na budově krajského úřadu rozsvítí do modra.
Více informacíNa Kontaktním centru Libereckého kraje se hovoří anglicky, německy i polsky
- 12. 02. 2007 00:00
- Rozvoj
[id:4800|autor:Mgr. Langer Jiří|email:jiri.langer@kraj-lbc.info|telefon:485 226 302|mobil:|aktualizace:]
Více než 80 tisíc dotazů, informací i přání odpověděly, zprostředkovaly či splnily v loňském roce čtyři pracovnice Kontaktního centra Libereckého kraje sídlícího v přízemí budovy Krajského úřadu v Liberci.
„Je to o 12 tisíc kontaktů mezi občany a Libereckým krajem více než v roce 2005,“ zdůraznil Radim Zika, náměstek hejtmana pověřený mimo jiné i vedením resortu informatiky.
„Nejvíce dotazů zodpovídáme přímo na přepážce ve vstupní hale nebo prostřednictvím emailové pošty,“ doplnil s tím, že volají a píší lidé ze všech koutů kraje i mimo něj.
Kontaktní centrum funguje od října
„Nejčastěji podáváme informace o struktuře a fungování krajského úřadu, o činnostech jednotlivých odborů, umíme nasměrovat návštěvníka na konkrétní kompetentní odbor či pracovníky, informujeme o aktuálních projektech a poskytovaných grantech. V poslední době stoupá počet dotazů na odbor dopravy, lidé se také více zajímají o odpadové hospodářství i ochranu životního prostředí,“ shrnuje v krátkosti rozmanitost práce vedoucí Kontaktního centra Zuzana Vašáková.
„Jsme připraveni i na zahraniční návštěvníky, například když se přijdou ptát na státní občanství, kde získají pas a podobně, domluvíme se s nimi anglicky, německy i polsky,“ doplnila.
Nejčastější dotazy prvního letošního měsíce se týkaly nové krajem vydané publikace informující o Programu rozvoje venkova a o čerpání peněz z fondů Evropské unie.
„Řada dotazů se nyní také točí kolem vysazovaní japonského topolu v našich podmínkách. Ten totiž po třech a až pěti letech dorůstá výšky deset až patnáct metrů při průměru
Přepážka, telefony a počítače jsou v Kontaktním centru denně, mimo soboty a neděle, neustále v permanenci od 8 do 18 hodin.
„Je samozřejmostí, že se každý dovolá, kam potřebuje, že mu pracovnice centra namístě poradí nebo vyjedná návštěvu u příslušného úředníka. Hlavně chceme lidem vyřízení jejich požadavků maximálně usnadnit a také urychlit,“ uzavřel náměstek hejtmana
Další aktuality
TechStarter propojil školy s firmami a ukázal studentům praxi. Zapojily se desítky účastníků
- 02. 04. 2025
- Rozvoj
- Školství
Projekt muzeí v České Lípě a Bad Schandau představí česko-saské kulturní dědictví
- 31. 03. 2025
- Kultura
- Rozvoj