Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

Otevírací doba Krajského úřadu Libereckého kraje během svátků: 23. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 27. 12. 2024 – pátek – úřad uzavřen, 30. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 31. 12. 2024 – úterý – úřad otevřen pro veřejnost do 12:00 hodin

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Marketingový workshop pomůže startupům i místním organizacím 

Mgr. Filip Trdla

tiskový mluvčí kraje a krajského úřadu

  • 07. 12. 2023 14:16
  • Rozvoj

Sdílet článek

V pořadí již druhý marketingový workshop pořádají Agentura regionálního rozvoje a Liberecký kraj ve čtvrtek 7. prosince v prostorách Libereckého podnikatelského inkubátoru Lipo.ink. Tematicky navazují na úspěšné podzimní Marketing Café v libereckém DOKu. To se zaměřilo na budování lovebrandů. 

„Podpora podnikavosti a s ní související obchodní a marketingové dovednosti jsou podle našich zkušeností klíčové pro rozvoj malých a středních firem. V Libereckém kraji vzniká velké množství projektů založených na kvalitní výrobě, službách, tradičních řemeslech nebo třeba na vědě a výzkumu. Aby se z nich staly životaschopné firmy, potřebují načerpat know-how. Právě od toho tu máme ARR, Lipo.ink a jejich služby,“ uvedl Jiří Ulvr, radní Libereckého kraje pro resort hospodářského a regionálního rozvoje, evropských projektů, územního plánování a rozvoje venkova. 

Marketingový workshop je založen na koncentraci kontaktů, znalostí a zkušeností. Tři lokální firmy nebo organizace během tří hodin sdílejí své problémy. Workshop vedou dva lektoři, kteří přinášejí náměty a do diskuze zapojují další účastníky, zpravidla z řad zkušených marketérů. Výsledné návrhy řešení jsou kolektivní prací. Inspirují nejen firmy jakožto zadavatele, ale všechny účastníky. 

Předvánoční marketingový workshop přinese tři témata k diskuzi. Řešit se bude marketing malé textilní firmy, která na trh dodává inovativní sportovní vybavení. Druhým tématem bude destinační marketing, tvorba místní značky Lužické hory, třetím pak marketing na pomezí zdravého trávení volného času, sportu a komunity (konkrétně boulderingové centrum). 

logo smart

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky