Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

Otevírací doba Krajského úřadu Libereckého kraje během svátků: 23. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 27. 12. 2024 – pátek – úřad uzavřen, 30. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 31. 12. 2024 – úterý – úřad otevřen pro veřejnost do 12:00 hodin

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Kraj pořádá tiskovou konferenci o kvalitě zdravotní péče v LK očima pacientů

Mgr. Langer Jiří

  • 30. 01. 2012 15:57
  • Zdravotnictví

Sdílet článek

 

Tisková konference resortu zdravotnictví Libereckého kraje se uskuteční ve středu 1. února od 9 hodin v sídle Libereckého kraje (U Jezu 642/2a, Liberec, 1. patro, místnost 111).

Tiskové konference se zúčastní MUDr. Pavel Novák, radní LK pro zdravotnictví, řešitel projektu RNDr. Tomáš Raiter, ředitel krajské pobočky VZP v Liberci Jiří Benedikt a zástupci managementů zúčastněných nemocnic, včetně manažérů kvality.

 

„Na tiskové konferenci budou prezentovány výsledky projektu „Kvalita očima pacientů“. Jedná se o projekt měření kvality zdravotní péče v nemocnicích Libereckého kraje pomocí průzkumu spokojenosti pacientů. Jeho cílem je poskytnout informace o kvalitě zdravotní péče využívající postup založený na mezinárodní metodice měření osmi dimenzí kvality zdravotní péče,“ uvedl radní.

Podle něj prioritou každého zdravotnického systému je zvyšování kvality poskytované péče, je právě benchmarking zdravotnických zařízení z hlediska spokojenosti pacientů coby uživatelů služby významně využívanou metodou.

V nemocnicích LK je tato metodika používána od roku 2008 a její výsledky jsou plně srovnatelné s mezinárodními standardy výzkumů tohoto typu prováděnými na základě pickerových dimenzí kvality péče.

Sdílet článek

Zpět

Další aktuality

Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky