Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Kraj hledá dodavatele kancelářských potřeb

Mgr. Filip Trdla

tiskový mluvčí kraje a krajského úřadu

  • 07. 03. 2024 11:10
  • Veřejné zakázky

Sdílet článek

Odbor kancelář ředitele Krajského úřadu Libereckého kraje připravuje výběrové řízení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku kancelářských potřeb. Její předpokládaná hodnota činí 375.245,87 korun bez DPH. Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky, tedy nejnižší nabídková cena, a to prostřednictvím elektronické aukce.

V případě zájmu zúčastnit se této zakázky mohou uchazeči zaslat své kontaktní údaje (adresa firmy, IČ, telefon, e-mail, kontaktní osoba) včetně názvu aukce (Kancelářské potřeby III/2023 – VZMR/0047/24) na e-mail: hana.mazankova@kraj-lbc.cz, a to nejdéle do 8. března 2024 do 10 hodin.

V případě dotazů se zájemci mohou obrátit na zodpovědného pracovníka, kterým je právě Hana Mazánková (tel.: 739 541 647, e-mail: hana.mazankova@kraj-lbc.cz).

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky