Konkrétní dopisy zaslané obci nebo obecnímu úřadu Hrubá Skála v roce 2018
- 31. 01. 2019 00:00
- 106/1999
Předmět žádosti:
Žadatel žádal o poskytnutí specifikovaných dokumentů odeslaných obci nebo obecnímu úřadu Hrubá Skála v roce 2018, konkrétně:
- č.j.: KULK 5473/2018, identifikátor: KULBXOOFZPUG, stanovisko k jmenování ředitele ZŠ a MŠ ze dne 19. 1. 2018,
- č.j.: KULK 29029/2018 — identifikátor: KULBXOOGDA1V, odpovědi na žádost o stanovisko — ředitel školy, Hrubá Skála ze dne 29. 3. 2018,
- č.j.: KULK 29888/2018 identifikátor: KULBX0OGDS10, odpověď na žádost o stanovisko — ředitel školy, Hrubá Skála ze dne 4. 4. 2018.
Odpověď na žádost:
KÚ LK coby přílohy poskytl následující dokumenty:
- dokument č.j.: KULK 5473/2018
- historii dokumentu č.j.: KULK 29029/2018, který byl dne 4. 4. 2018 z důvodu duplicity s dokumentem č.j.: KULK 29888/2018 stornován (viz bod 17 historie)
- dokument č.j.: KULK 29888/2018 včetně jeho historie ve spisové službě.