Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

Otevírací doba Krajského úřadu Libereckého kraje během svátků: 23. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 27. 12. 2024 – pátek – úřad uzavřen, 30. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 31. 12. 2024 – úterý – úřad otevřen pro veřejnost do 12:00 hodin

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Kolik času zabere Libereckému kraji zveřejňování informací na portálu veřejné správy?

Šírová Květa

  • 04. 07. 2013 13:51
  • Ekonomika
  • Rozvoj

Sdílet článek

Liberecký kraj začal v únoru letošního roku, ihned po spuštění Registru smluv a objednávek na Portálu veřejné správy, zveřejňovat všechny své smlouvy a objednávky s finančním výdajem nad 30.000,- Kč. Kraj podle náměstka hejtmana Marka Pietra zveřejňuje nejen smlouvy a objednávky týkající se běžných dodávek zboží, služeb a stavebních prací, ale také např. nájemní smlouvy, smlouvy o koupi nemovitostí, o poskytnutí dotací, darovací smlouvy, smlouvy o zajištění dopravní obslužnosti, o úvěrech poskytnutých kraji, o prodeji nebo darování majetku apod. Na základě rozhodnutí ředitele krajského úřadu vložil krajský úřad do registru zpětně i všechny smlouvy uzavřené v lednu tohoto roku, tedy před spuštěním registrů. U objednávek jsou zveřejňovány pouze informace požadované ve formuláři v registru. U smluv se kromě těchto informací zveřejňuje také jejich plný text.

 

Liberecký kraj zveřejnil od spuštění Registru smluv od února do začátku července tohoto roku celkem 235 smluv a 47 objednávek, to je dohromady 282 dokumentů. Zveřejnění jedné smlouvy nebo objednávky zabere maximálně 7-8 minut pracovního času úředníka. To znamená, že zveřejnění veškerých smluv a objednávek od února do začátku července zabralo úředníkům, kterých je na krajském úřadě celkem 390, pouhých 37,6 hodin, to je 4,7 pracovního dne. Denně je zveřejněno v průměru 2,61 smluv nebo objednávek, což představuje maximálně 20 minut pracovního času. To je méně než jedna desetitisícina z celkového pracovního času všech úředníků zařazených do krajského úřadu. 

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky