Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Inovativní textilní firmě, sportovišti i destinačnímu spolku pomohl Marketingový workshop

Mgr. Filip Trdla

tiskový mluvčí kraje a krajského úřadu

  • 13. 12. 2023 13:54
  • Rozvoj
  • Sociální

Sdílet článek

V pořadí již druhý marketingový workshop uspořádaly Agentura regionálního rozvoje a Liberecký kraj ve čtvrtek 7. prosince v prostorách Libereckého podnikatelského inkubátoru Lipo.ink. Náplň, marketingové případové studie, přinesli sami účastníci. Hojně se nad nimi diskutovalo, došlo se ale i ke konkrétním závěrům.

Sdílení obchodních a marketingových dovedností je pro malé a střední firmy, startupy i freelancery klíčová. Proto po ní v Libereckém kraji stoupá poptávka. „Marketingové meetupy a workshopy bývají pravidelně zaplněné do posledního místa. Do příštího roku proto uvažujeme o rozšíření těchto aktivit konaných pod hlavičkou ARR a kraje,“ říká Jiří Ulvr, radní Libereckého kraje pro resort hospodářského a regionálního rozvoje, územního plánování a rozvoje venkova.

Marketingový workshop navazující na meetup Market/ing Café byl založen na koncentraci kontaktů, znalostí a zkušeností. Dvě lokální firmy a jeden spolek během tří hodin sdílely své problémy. Lektoři z ARR a dvacítka účastníků v diskuzi předestřeli své názory na jejich řešení.

Konkrétně se jednalo o malou inovativní firmu MASK Gear. Ta vyrábí ryze české zavazadlo, křížence batohu a ledvinky pro volný pohyb v přírodě. Aktuálně se potýká s rebrandingem a plánovanou expanzí do zahraničí pod značkou XEN Equipment. Druhou účastnící se firmou byla liberecká aréna Boulder point, která potřebuje svůj zápal pro věc a skvělé nápady přetavit do kvalitního obsahu servírovaného příznivcům boulderingu těmi správnými marketingovými kanály. Třetí případovou studii pak přinesla zástupkyně destinačního spolku Lužické hory. Svůj region by v Lužkách” rádi dostali do širšího povědomí české veřejnosti a nabídli volnočasové aktivity z oblasti takzvané měkké turistiky. Tak, aby se zachoval klidný ráz hor.     

„Sečteno, podtrženo, jsou pro nás tyto akce nejen vítanou příležitostí, jak pomoci místním firmám a organizacím. Pořádáme je také proto, aby se lidé propojovali a pomáhali si navzájem. Ať už sdílením know-how nebo svých kontaktů, uzavírá Jiří Ulvr.

logo smart

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky