Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

Otevírací doba Krajského úřadu Libereckého kraje během svátků: 23. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 27. 12. 2024 – pátek – úřad uzavřen, 30. 12. 2024 – pondělí – úřední den – podatelna otevřena do 17:00 hodin, 31. 12. 2024 – úterý – úřad otevřen pro veřejnost do 12:00 hodin

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Informace o zaměstnancích KÚ LK - zkoušky odborné způsobilosti ZOZ ÚP/ZOZ SŘ

Ing. Kateřina Jandlová

odborný zaměstnanec právního oddělení

  • 18. 08. 2021 12:25
  • 106/1999

Sdílet článek

Předmět žádosti: žadatel požadoval odpovědi na následující dotazy:

  1. Počet pracovníků vykonávajících působnost krajských úřadů podle:
  • zákona č. 183/2006
  • zákona č. 184/2006
  • zákona č. 416/2009
  • a to také ve spojitosti se zákonem č. 500/2004 a zákonem č. 150/2002

v rozdělení na roky 2018, 2019, 2020 a 2021 a na:

A) počet pracovníků, kteří u vašeho úřadu pracovali nebo stále pracují a u kterých je kvalifikačním předpokladem zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro územní plánování (dále jen ZOZ ÚP),

B) počet pracovníků, kteří u vašeho úřadu pracovali nebo stále pracují a u kterých je kvalifikačním předpokladem zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního rozhodování a vyvlastnění (dále jen ZOZ SŘ).

Odpověď:

Rok

ZOZ ÚP

ZOZ SŘ

Vedoucí odboru

(pod něj spadají obě ZOZ)

počet

pracovních pozic

počet

pracovních pozic

2018

7

7

1

2019

7

7

1

2020

7

7

1

2021

7

7

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Během roků docházelo k odchodům stávajících i k příchodům nových zaměstnanců. Během roků však byl ustálený počet zřízených pracovních pozic a vždy byla maximální snaha obsadit co možná nejdříve volnou pracovní pozici vhodným uchazečem. Viz odpověď na dotaz č. 2. Aktuálně ještě 2 noví zaměstnanci nemají složenou zkoušku zvláštní odborné způsobilosti, vztahuje se však na ně výjimka podle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.

  1. Počet a výčet jednotlivých výběrových řízení, která byla v letech 2018, 2019, 2020 a 2021 v rozdělení na jednotlivé roky vypsána na obsazení pracovních míst, pro které jsou kvalifikačním předpokladem výše uvedené zkoušky ZOZ, počet uchazečů, kteří se přihlásili do těchto výběrových řízení a výsledek, zda pracovní místa byla z těchto výběrových řízení obsazena nebo ne (informace ve struktuře: VŘ číslo – počet uchazečů – místo obsazeno ANO/NE).

Odpověď:

Č. VŘ

Na pracovní pozici

Počet uchazečů

Místo obsazeno

2018

18.

stavební řád

0

ne

33.

stavební řád

2

nesplnění kvalifikačního předpokladu vzdělání

50.

stavební řád

1

ano

66.

vedoucí oddělení stavebního řádu

1

ano

78.

stavební řád

1

vybráno, uchazeč nenastoupil

2019

3.

stavební řád

0

ne

10.

stavební řád

1

vybráno, uchazeč nenastoupil

26.

stavební řád

0

ne

31.

stavební řád

1

nesplnění kvalifikačního předpokladu vzdělání

47.

stavební řád

2

vybráno, uchazeč nenastoupil

62.

stavební řád

0

ne

74.

stavební řád

0

ne

79.

stavební řád

0

ne

2020

1.

stavební řád

3

ano

16.

vedoucí oddělení stavebního řádu

0

ne

19.

vedoucí oddělení stavebního řádu

0

ne

26.

vedoucí oddělení stavebního řádu

0

ne

32.

vedoucí oddělení stavebního řádu

0

ne

41.

vedoucí oddělení stavebního řádu

1

ano

42.

stavební řád

5

ano

48.

stavební řád

2

ano

2021

12.

územní plán

2

ano

19.

stavební řád

3

ano

3. Počet stávajících pracovníků podle výše uvedených ZOZ zařazených do jednotlivých platových tříd podle Katalogu prací ve veřejných službách a správě s rozdělením na počet pracovníků s ZOZ ÚP a počet pracovníků se ZOZ SŘ (informace ve struktuře: platová třída – ZOZ ÚP/ZOZ SŘ – počet pracovníků).

Odpověď:

Všechny pozice, kterých se dotaz týká, jsou zařazeny do odboru územního plánování a stavebního řádu. Výkon agend je zastřešen vedoucím odboru a v jednotlivých specializacích vedoucími oddělení. Celkově jsou pro výkon agend zřízeny tyto pracovní pozice.

Název pracovní pozice

Povinnost prokázat ZOZ

Platová třída

1x vedoucí odboru

ZOZ ÚP/ ZOZ SŘ

13. pl. tř.

1x vedoucí oddělení

ZOZ ÚP

12. pl. tř.

5x odborný zaměstnanec

ZOZ ÚP

12. pl. tř.

1x odborný zaměstnanec

ZOZ ÚP

9. pl. tř.

1x vedoucí oddělení

ZOZ SŘ

12. pl. tř.

6x odborný zaměstnanec

ZOZ SŘ

11. pl. tř.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky