Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Informace k zakázce  "Silnice III/29029 Jablonec nad Nisou, křižovatka u Jablotronu" 

Ing. Kateřina Jandlová

odborný zaměstnanec právního oddělení

  • 17. 02. 2023 10:48
  • 106/1999

Sdílet článek

Předmět žádosti: žadatel požadoval informace ve věci stavební zakázky pod názvem „Silnice III/29029 Jablonec nad Nisou, křižovatka u Jablotronu“. Konkrétně požadoval následující informace, ke kterým KÚ LK zaslal tyto odpovědi:

1) Byla stavba hrazena z dotačních prostředků? Pokud ano, žádáme o sdělení konkrétního poskytovatele dotace. 

Odpověď:

Akce byla spolufinancována ze SFDI a rozpočtu Libereckého kraje.

2) Když zadavatel předem věděl, že práce nejsou provedeny, je v souladu s právními předpisy a s uzavřenou smlouvou skutečnost, že došlo k úhradě zcela neprovedené práce (VDZ v plastu)? 

Odpověď:

Zvolený postup není v rozporu s právními předpisy. Neprovedení VDZ v plastu ze strany zhotovitele ani v náhradním termínu by bylo sankcionováno v souladu se smlouvou.

3) Od kdy běží záruční lhůta na celé dílo vč. VDZ v plastu, když nebylo provedeno s datem převzetí díla? 

Odpověď:

Záruční doba pro VDZ v plastu poběží od jeho dokončení, bude pořízen písemný zápis o převzetí.

4) Žádáme o vyčíslení částky v Kč bez DPH a s DPH, jaká byla zhotoviteli vyplacena za neprovedené VDZ v plastu.

Odpověď:

Částka bez DPH 57.651,42 Kč, částka vč. DPH 69.758,22 Kč.

5) Žádáme o sdělení konkrétních osob na straně zadavatele, kteří neprovedení VDZ v plastu schválili v soupise provedených prací a ve zjišťovacím protokolu, který je přílohou fakturace.  

Odpověď:

Za zadavatele soupis provedených prací schválil Tomáš Čáp, zaměstnanec Krajské správy silnic Libereckého kraje.

6) Má zadavatel řádně doloženou skutečnost, že v říjnu 2022 byly nevhodné klimatické podmínky pro realizaci VDZ v plastu, a proto byl termín posunut do 05/2023?  

Odpověď:

Situace se v souladu s technologickými požadavky posuzovala individuálně na místě.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky