Informace k poskytované poradenské činnosti KÚLK
- 20. 10. 2011 14:00
- 106/1999
Předmět žádosti o informace:
- Jaké subjekty v současnosti poskytují Vaší organizaci a jejím organizačním složkám, včetně všech příspěvkových, rozpočtových a přímo zřizovaných organizací, poradenskou činnost na základě smluvních vztahů? Poradenskou činností mám na mysli zejména poskytování poradenství v oblasti EU fondů, ekonomické poradenství, včetně procesních optimalizací a IT poradenství.
- Jaké částky byly vyplaceny Vaší organizací a jejími organizačními složkami, včetně všech příspěvkových, rozpočtových a přímo zřizovaných organizací, jednotlivým výše specifikovaným subjektům v roce 2010, v roce 2009 a v tomto roce.
- Jaké advokátní kanceláře v současnosti poskytují právní služby Vaší organizaci a jejím organizačním složkám, včetně všech příspěvkových, rozpočtových a přímo zřizovaných organizací?
- Žádám o zaslání kopií smluv včetně všech dodatků se subjekty uvedenými Ad 1) v oblasti poradenství pro EU fondy, na základě nichž bylo plněno v roce 2009 a 2010.
Odpověď:
Na základě Vaší žádosti o informace ze dne 5. 10. 2011 dle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, Vám sděluji, že informace Vám budou poskytnuty pouze za Liberecký kraj – Krajský úřad Libereckého kraje. Informace k organizačním složkám Libereckého kraje včetně všech příspěvkových, rozpočtových a přímo zřizovaných organizací nepatří do působnosti Libereckého kraje, neboť se jedná o samostatné právní subjekty, které se svěřenými prostředky hospodaří samostatně.
Bod č. 1 žádosti:
Jaké subjekty v současnosti poskytují Vaší organizaci poradenskou činnost (zejm. v oblasti EU fondů, ekonomické poradenství, včetně procesních optimalizací, IT poradenství) na základě smluvních vztahů?
V současné době poskytuje poradenskou činnost (zejm. v oblasti EU fondů, ekonomické poradenství, včetně procesních optimalizací, IT poradenství) jmenovitě dle odborů:
odbor kancelář hejtmana: Ing. Jiří Hauser
odbor regionálního rozvoje a evropských projektů: Ing. Pavel Branda a Ing. Tomáš Hampl
odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu: Management Training a Coaching s r.o.
odbor dopravy: TANDEM COM, s.r.o., B&C Dopravní systémy s.r.o. a Milan Šír
odbor investic a správy nemovitého majetku: ERINYES, s.r.o. a PFI s.r.o.
Bod č. 2 žádosti:
Jaké částky byly vyplaceny Vaší organizací jednotlivým výše specifikovaným subjektům v roce 2010, v roce 2009 a v tomto roce?
odbor kancelář hejtmana – Ing. Jiří Hauser
2009 – 0,00 Kč
2010 – 0,00 Kč
2011 – 45 000,00 Kč
odbor regionálního rozvoje a evropských projektů – Ing. Pavel Branda
2009 – 0,00 Kč
2010 – 123 000,00 Kč
2011 – 36 000,00 Kč
odbor regionálního rozvoje a evropských projektů – Ing. Tomáš Hampl
2009 – 0,00 Kč
2010 – 0,00 Kč
2011 – 0,00 Kč
odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu – Management Training a Coaching s r.o.
2009 – 0,00 Kč
2010 – 0,00 Kč
2011 – 13 200,00 Kč
odbor dopravy – KORID LK, spol. s r.o.
2009 – 0,00 Kč
2010 – 28 000,00 Kč
2011 – 0,00 Kč
odbor dopravy – WEW-A, spol. s r.o.
2009 – 0,00 Kč
2010 – 594 000,00 Kč
2011 – 0,00 Kč
odbor dopravy – Andrea Fišerová
2009 – 0,00
2010 – 60 000,00
2011 – 0,00
odbor dopravy – TANDEM COM, s.r.o.
2009 – 0,00 Kč
2010 – 0,00 Kč
2011 – 590 400,00 Kč
odbor dopravy – B&C Dopravní systémy s.r.o.
2009 – 0,00 Kč
2010 – 0,00 Kč
2011 – 195 000,00 Kč
odbor dopravy – Milan Šír
2009 – 0,00 Kč
2010 – 0,00 Kč
2011 – 90 000,00 Kč
odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu – ARR Agentura regionálního rozvoje, spol. s r.o.
2009 – 124 950,00 Kč
2010 – 53 550,00 Kč
2011 – 0,00 Kč
odbor investic a správy nemovitého majetku – EUFCCZ s.r.o.
2009 – 2 320 500,00 Kč
2010 – 0,00 Kč
2011 – 0,00 Kč
odbor investic a správy nemovitého majetku – GREENENERGY CONSULTING, s.r.o.
2009 – 1 011 500,00 Kč
2010 – 1 320 000,00 Kč
2011 – 0,00 Kč
odbor investic a správy nemovitého majetku – ExecutiveProject Group, a.s. (nyní ML Compet a.s.)
2009 – 714 000,00Kč
2010 – 234 000,00 Kč
2011 – 0,00 Kč
odbor investic a správy nemovitého majetku – Schönherrs.r.o.
2009 – 0,00 Kč
2010 – 2.340.000,00Kč
2011 – 0,00 Kč
odbor investic a správy nemovitého majetku – ERINYES, s.r.o.
2009 – 0,00 Kč
2010 – 0,00 Kč
2011 – 0,00 Kč
odbor investic a správy nemovitého majetku – PFI s.r.o.
2009 – 0,00 Kč
2010 – 0,00 Kč
2011 – 0,00 Kč
odbor investic a správy nemovitého majetku – MTLegal s.r.o., advokátní kancelář
2009 – 0,00 Kč
2010 – 0,00 Kč
2011 – 0,00 Kč
Bod č. 3 žádosti:
Jaké advokátní kanceláře v současnosti poskytují právní služby Vaší organizaci?
odbor investic a správy nemovitého majetku – MTLegal s.r.o., advokátní kancelář
odbor dopravy – JUDr. Petr Moravec
odbor právní – Advokátníkancelář Arzinger & Partneři, s.r.o.
odbor zdravotnictví – JUDr. Iveta Vernerová
Bod č. 4 žádosti:
Zaslání kopii smluv včetně dodatků se subjekty uvedenými v bodě 1 v oblasti poradenství pro EU fondy, na základě nichž bylo plněno v roce 2009 a 2010.
v příloze odpovědi