Dotazy z oblasti IT
- 06. 12. 2018 00:00
- 106/1999
Předmět žádosti: Žadatel žádal o poskytnutí následujících informací:
- Kolik tiskáren a za jakou cenu pořídil KÚ LK v období 2015, 2016, 2017, 2018 vyjádřeno v CZK bez DPH po jednotlivých letech.
- Kolik kopírovacích strojů a za jakou cenu pořídil KÚ LK v období 2015, 2016, 2017, 2018 vyjádřeno v CZK bez DPH po jednotlivých letech.
- Kolik multifunkčních strojů a za jakou cenu pořídil KÚ LK v období 2015, 2016, 2017, 2018 vyjádřeno v CZK bez DPH po jednotlivých letech.
- Typové označení těchto strojů, jejich jednotková cena bez DPH a počet kusů seřazených dle typu a roku.
- Jakým způsobem došlo k pořízení těchto jednotlivých strojů dle zákona o zadávání veřejných zakázek a dle vnitřních směrnic úřadu.
- Kdo tyto jednotlivé zakázky vypisoval, tj. odbory a osoby zodpovědné za vypsání a zadání jednotlivých zakázek.
- Jakým způsobem a za jakou cenu se nakupuje spotřební materiál do těchto strojů s informací o názvu, typovém označení spotřebního materiálu a rozepsáním po jednotlivých typech strojů.
- Jakým způsobem a za jakou cenu se nakupují náhradní díly do těchto strojů s informací o názvu, typovém označení náhradního dílu s rozepsáním po jednotlivých typech strojů.
- Jakým způsobem došlo k pořízení spotřebního materiálu dle typu zařízení a roku dle zákona o zadávání veřejných zakázek a dle vnitřních směrnic úřadu.
- Jakým způsobem došlo k pořízení náhradních dílů dle typu zařízení a roku dle zákona o zadávání veřejných zakázek a dle vnitřních směrnic úřadu.
- Jakým způsobem a za jakou cenu dle typu zařízení došlo k zajištění servisu těchto zařízení dle typu a roku dle zákona o zadávání veřejných zakázek a dle vnitřních směrnic úřadu.
Odpověď:
Ad 1.) Viz tabulka č. 1
Ad 2.) Liberecký kraj nepořizuje samostatně žádné kopírovací stroje, pořizuje multifunkční zařízení.
Ad 3.) Viz tabulka č. 1
Ad 4.) Viz tabulka č. 1
Ad 5.) Viz tabulka č. 2
Ad 6.) Viz tabulka č. 2
Ad 7.) Viz tabulka č. 3
Ad 8.) Náklady na náhradní díly jsou evidovány pouze v celkové sumě na jednotlivé stroje. Celkové náklady na jednotlivé stroje viz tabulka č. 4
Ad 9.) Veškerý nákup spotřebního materiálu je pořizován e. aukcí, a to v souladu se směrnicí RK a zákonem o veřejných zakázkách. Pouze v roce 2017 byl mimo el. aukci nakoupen set tonerů pro OKI MC573DN MFP v ceně 21 157 Kč vč. DPH. Viz tabulka č. 3.
Ad 10.) Náhradní díly jsou pořizovány v souladu se směrnicí RK a zákonem o veřejných zakázkách viz tabulka č. 4.
Ad 11.) Servis zařízení je kryt u vybraných zařízení materiálově servisní smlouvou, v ostatních případech je pokryt zárukou nebo je prováděn odborem informatiky. V nevyhnutelných případech je objednáván servis u externího dodavatele v souladu se směrnicí RK. Viz tabulka č. 4.
Přílohy ke stažení
- Tabulky 1 - 4 (.pdf)1 MB06. 12. 2018 10:22