Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Poláci se po covidu do kraje vrací pomalu. Nalákají je billboardy i rádio

Jan Mikulička

odborný zaměstnanec vztahů s veřejností

  • 12. 04. 2023 12:30
  • Cestovní ruch

Sdílet článek

Tradičním místem, kam míří na dovolenou zahraniční návštěvníci, je Liberecký kraj. Často přijíždí ze sousedních zemí: z Německa, Polska, Slovenska a Rakouska.  Prvním dvěma patří v počtu návštěvníků pomyslná zlatá a stříbrná příčka. Ale zejména polští turisté se ještě stále nevrátili v míře, jaká byla obvyklá dobám před covidovou pandemií.

„Covid zastavil na dlouhou dobu cestování, lidé se naučili trávit svůj volný čas jinak, možná i trochu zpohodlněli. Naším úkolem je přivést je zpátky, nadchnout je pro návštěvu našeho kraje, ukázat jim pro ně neznámé a lákavé turistické cíle,“ uvedla Květa Vinklátová, náměstkyně pro kulturu, památkovou péči a cestovní ruch Libereckého kraje.

Proto vznikla mimořádná marketingová kampaň zaměřená zejména na polské příhraničí regionu Dolní Slezsko, s důrazem na posílení propagace v horských turistických střediscích, jakými jsou například Szklarska Poręba, Świeradów-Zdrój či Karpacz.

V průběhu března se uskutečnila v Polsku distribuce propagačních letáčků, jejímž cílem bylo upoutat návštěvníky příhraničních lyžařských areálů. Prospekty informovaly o zajímavých cílech v Libereckém kraji pro letní i zimní sezónu.

Na sociálních sítích, kde se Regionu Liberec v posledních měsících daří, byla založena speciální facebooková skupina pro polské návštěvníky s názvem Liberecki czeka na Ciebe. Součástí propagace ve skupině je pravidelné sdílení příspěvků nejzajímavějších míst z příhraničních regionů.

Od 14. do 16. dubna potrvá natáčení dvou televizních pořadů. První se zaměří na propagaci turistických atrakcí, převážně těch kulturních, v Liberci. Druhý pořád s názvem Unikátní Liberecký kraj představí zejména pýchu kraje – Křišťálové údolí, přírodu, hrady a zámky.

Liberecký kraj se rovněž prezentuje na propagačních akcích v Polsku. Společně s partnerským regionem Dolní Slezsko se Region Liberec propagoval ve Wroclawi na Mezinárodním veletrhu cestovního ruchu, který je v Polsku jednou z největších turistických akcí.

O regionu je možné poslechnout si něco i v polském rádiu. Pro kampaň bylo zvoleno Muzyczne Radio, které patří mezi jedno z nejposlouchanějších rádií v příhraničí. Kampaň se uskuteční od 1. června do 31. července. Na červen se rovněž chystá billboardová kampaň na hlavních dopravních tazích u velkých měst.

Kompletní turistické informace v polském jazyce jsou dostupné na turistickém portále: https://www.liberec-region.pl/ a na sociálních sítích pod profily @regionliberec.

  • Letáček Polsko (.pdf)
    6 MB
    12. 04. 2023 15:01

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky