Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Liberecký kraj znovu zabodoval v celostátní soutěži o nejlepší propagační materiály

Jan Mikulička

odborný zaměstnanec vztahů s veřejností

  • 30. 05. 2022 13:57
  • Cestovní ruch

Sdílet článek

Další úspěchy sklidil Liberecký kraj na již sedmém ročníku soutěžní přehlídky turistických propagačních materiálů Touristpropag, který se každoročně koná v rámci veletrhu cestovního ruchu v Lysé nad Labem. V celkem dvaceti kategoriích hodnotila třináctičlenná porota, tvořená odborníky z cestovního ruchu i z grafického designu materiály z celé republiky. Do Libereckého kraje putovala hned tři ocenění.

Kraj obsadil druhé místo v kategorii Turistický průvodce s brožurou 7 dní v Libereckém kraji, ve které se mimo jiné turisté dočtou, co dělat v jednotlivých oblastech kraje s dětmi, když počasí nepřeje. Porotu si získala hlavně díky originálnímu grafickému zpracování.

V kategorii Propagační leták se Liberecký kraj znovu umístil na 2. příčce, a to s brožurkou Liberecký kraj – Hrady, zámky a zříceniny. Porota ocenila grafiku, ale i dobrou možnost jejího využití při plánování výletů.

„Návštěvníci jsou čím dál náročnější a pracovníci oddělení cestovního ruchu se snaží najít co nejatraktivnější formu, jak je zaujmout. V tištěných materiálech i v online prostoru. A daří se to,“ uvedla Květa Vinklátová, náměstkyně pro kulturu, památkovou péči a cestovní ruch Libereckého kraje.

Úplně novou kategorií pro tento ročník byla kategorie Propagační spot. Tady se Libereckému kraji podařilo získat další druhé místo – za spot o Křišťálovém údolí. Oceněny byly také destinační managementy Český ráj a Krkonoše a dále město Česká Lípa.

Již sedmý ročník této soutěže vyhlásily organizace Pruh Polabí, asociace turistických informačních center a cestovních kanceláří České republiky, Česká unie cestovního ruchu a společnost Výstaviště Lysá nad Labem. Celkem se posuzovalo na 300 přihlášených materiálů v kategoriích: Propagační spot, Zpravodaj roku 2022, Nástěnné, stolní a kapesní kalendáře, Turistické noviny a další. Kompletní výsledky jsou na webu http://www.turistpropag.cz/.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky