Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

SVÍTÍME ORANŽOVĚ, PROTOŽE JE MEZINÁRODNÍ DEN PROTI NÁSILÍ NA ŽENÁCH –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ ORANGE THE WORLD | 25. 11. –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 10. 12. 2024

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Krajská kovidová telefonní linka končí

Mgr. Filip Trdla

tiskový mluvčí kraje a krajského úřadu

  • 22. 04. 2021 14:44
  • Covid-19
  • Zdravotnictví

Sdílet článek

K 30. červnu 2021 ukončil Liberecký kraj provoz vlastní telefonní linky, která pomáhala veřejnosti se všemi dotazy ke COVID-19. Fungovala sedm dnů v týdnu, po poklesu zájmu pak ve všední dny. Od ledna tohoto roku přijala 19.743 telefonních hovorů, zájemcům pomohla vytvořit celkem 5.517 registrací a 3.492 rezervací termínů očkování.

Telefonní linku obsluhovalo najednou šest telefonních operátorů, kteří od ledna občanům Libereckého kraje pomáhali se zorientovat v aktuální epidemiologické situaci spojené s kovidovou pandemií. Volajícím také vytvářeli registraci v Centrálním rezervačním systému Ministerstva zdravotnictví ČR a rezervovali pro ně termíny očkování proti COVID-19. Volání na krajskou telefonní linku bylo bezplatné.

„Krajská telefonní linka sice končí, ale ta celostátní s číslem 1221 je stále v provozu a chtěl bych ji doporučit všem, kteří budou mít  nějaký dotaz v souvislosti s koronavirem nebo potřebují pomoc například s termínem očkování,“ uvedl krajský radní pro zdravotnictví Vladimír Richter.

Nejvíce telefonních hovorů přijala krajská informační linka v tomto roce v březnu a v květnu, v průměru 5.000 volání za měsíc. Stejně tak i v těchto měsících bylo vytvořeno nejvíce registrací a rezervací, v průměru 1.460 měsíčně.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky