Dočasně je uzavřen hlavní vstup do budovy krajského úřadu. Ke vstupu slouží boční vchod C, kde se nachází i recepce.
Více informacíKraj hledá dodavatele kancelářských potřeb
- 16. 11. 2022 16:04
- Veřejné zakázky
Odbor kancelář ředitele Krajského úřadu Libereckého kraje připravuje výběrové řízení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku kancelářských potřeb. Předpokládaná hodnota této zakázky je 268.069,42 korun bez DPH. Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky – nejnižší nabídková cena, a to prostřednictvím elektronické aukce.
V případě zájmu zúčastnit se této veřejné zakázky lze zaslat kontaktní údaje (adresa firmy, IČ, telefon, e-mail, kontaktní osoba) včetně názvu aukce (Kancelářské potřeby III/2022 – VZMR/0216/22) na e-mail: hana.mazankova@kraj-lbc.cz, a to nejdéle do 23. 11. 2022 do 10 hodin.
V případě dotazů je možno se obrátit na zodpovědného pracovníka, kterým je Hana Mazánková, tel: 739 541 647, e-mail.: hana.mazankova@kraj-lbc.cz .
Další aktuality
Kraj dokončil další Centrum odborného vzdělávání. Nového vybavení se dočkali v Turnově
- 06. 12. 2024
- Rozvoj
- Školství
- Veřejné zakázky
- Zdravotnictví
VZ Tour 2024 v Liberci: Plný sál a spousta inspirace pro zadavatele veřejných zakázek
- 17. 10. 2024
- Majetek a investice
- Veřejné zakázky