Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

SVÍTÍME ORANŽOVĚ, PROTOŽE JE MEZINÁRODNÍ DEN PROTI NÁSILÍ NA ŽENÁCH –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ ORANGE THE WORLD | 25. 11. –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 10. 12. 2024

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Kraj hledá dodavatele kancelářských potřeb

tiskový mluvčí kraje a krajského úřadu

  • 16. 11. 2022 16:04
  • Veřejné zakázky

Sdílet článek

Odbor kancelář ředitele Krajského úřadu Libereckého kraje připravuje výběrové řízení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku kancelářských potřeb. Předpokládaná hodnota této zakázky je 268.069,42 korun bez DPH. Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky – nejnižší nabídková cena, a to prostřednictvím elektronické aukce.

V případě zájmu zúčastnit se této veřejné zakázky lze zaslat kontaktní údaje (adresa firmy, IČ, telefon, e-mail, kontaktní osoba) včetně názvu aukce (Kancelářské potřeby III/2022 – VZMR/0216/22) na e-mail: hana.mazankova@kraj-lbc.cz, a to nejdéle do 23. 11. 2022 do 10 hodin.

V případě dotazů je možno se obrátit na zodpovědného pracovníka, kterým je Hana Mazánková, tel: 739 541 647, e-mail.: hana.mazankova@kraj-lbc.cz .

 

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky